Marketing, žurnalistika či digitálne hry? Na masmediálke si máš z čoho vybrať
V ponuke je päť študijných programov. Prihlášku nezabudni poslať do konca apríla.
V ponuke je päť študijných programov. Prihlášku nezabudni poslať do konca apríla.
Hoci pre mnohých môžu pôsobiť ako strašiak, netreba sa báť. Docent Višňovský v podcaste prezradil zopár trikov a rád, ktoré by mohli pomôcť študentkám a študentom zvládnuť tento deň s pokojom a prehľadom.
Konferencia s názvom Communication in Times of Global Crises (Komunikácia v čase globálnych kríz) sa uskutoční v dňoch 28. – 29. októbra v bulharskej Sofii.
Tretí máj patrí Svetovému dňu slobody tlače (World Press Freedom Day). Ten sa viaže k udalosti spred 33 rokov. Pýtali sme sa osobností z FMK, čo pre nich znamená.
Jedným z cieľov podujatia bolo poskytnúť stredoškolákom, ale aj širokej verejnosti dôležité informácie o bezpečnosti a správnosti obsahu na internete a tiež rozšíriť ich obzory v oblasti digitálnych hier.
Slovenské združenie pre značkové výrobky odovzdalo ocenenia trom tímom.
Zároveň na univerzite v Rige odprezentovali čiastkové výsledky APVV projektu.
Konferencia Mediálne trendy 2024: Ako AI mení mediálny a reklamný trh sa vyznačovala výborným spíkrami z praxe a ponúkla novú perspektívu na aktuálne mediálne trendy v kontexte umelej inteligencie a jej implementácie v mediálnej praxi.
Google kampane na steroidoch? Aj tak by sa dal nazvať výsledok, ktorý dosiahli študentky a študenti marketingu z Trnavy v rámci nepovinného predmetu.
Okrem prehliadky súťažných filmov a digitálnych hier si diváčky a diváci prišli vypočuť aj diskusiu s producentom a herečkou úspešného seriálu Dunaj, k vašim službám.
Tento rok sa na konferencii zúčastnilo dokopy až 29 študentiek a študentov.
Dekanát
tel.: 033/55 65 424
e-mail: info.fmk(at)ucm.sk